Ik heb een klacht

Natuurlijk doen wij onze uiterste best om ervoor te zorgen dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Desondanks kan het natuurlijk altijd voorkomen dat u niet tevreden bent.U vindt bijvoorbeeld dat wij u niet goed hebben behandeld. Of dat wij niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Laat het ons dan weten! Samen zoeken we dan naar een oplossing. Uw klacht is immers voor ons een signaal om te kijken hoe we onze dienstverlening kunnen verbeteren.

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar service@hopmansonline.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Product toegevoegd aan vergelijking