Eindejaarsdrukte PostNL

Zoals de laatste jaren steeds meer standaard is geworden, is het ook dit jaar weer enorm druk bij PostNL in deze periode van het jaar. De enorme toename van het aantal bestellingen dat verzonden dient te worden voor Black Friday, Sinterklaas en Kerstmis, zorgt voor een fikse overbelasting van het PostNL netwerk, helaas zijn vertragingen in bezorging hierdoor mogelijk.
Wij doen er als winkel alles aan om uw bestelling op tijd aan te bieden bij PostNL, en hierna doet PostNL er alles aan om uw zending zo spoedig mogelijk bij het door u opgegeven verzendadres te krijgen. Dit kan echter langer duren dan u van PostNL gewend bent, dit is helaas niet te beïnvloeden momenteel. We zouden u dan ook willen vragen om bij een vertraagde zending even geduld uit te oefenen, en de gegeven informatie op de track en trace pagina in de gaten te houden. Mocht na 4 werkdagen uw pakket nog immer niet aangekomen zijn, dan zullen we uiteraard direct voor u een onderzoek opstarten bij PostNL, bij een vertraging van 3 dagen of minder, is dit momenteel niet zinvol, het onderzoek levert dan simpelweg niets op.


Van de website van PostNL;
Om jouw pakketjes op tijd te bezorgen zijn we al het hele jaar bezig met de voorbereiding van deze drukke periode. Zo kunnen we iedereen fijne feestdagen bezorgen.
Natuurlijk doen we er alles aan om jouw pakketten op tijd te bezorgen. Help ons een handje en bestel op tijd. Zo zijn we samen voorbereid op de feestdagen.

Tip 1

Zoek de beste bezorgdag in de druktemeter op de PostNL website en bestel ruim voor de dag dat je je cadeautjes nodig hebt. Zo vermijd je drukke dagen bij webwinkels en bezorgers.

  • Hoe eerder je bestelt, des te groter de kans dat je alles snel in huis hebt. Ook fijn: dan heb je nog alle tijd om cadeautjes in te pakken!

Tip 2

Bestel zoveel mogelijk in één keer bij dezelfde webwinkel en check de levertijd.

  • Kijk goed naar de levertijd van het product. Deze kan door de feestdagendrukte langer zijn dan gebruikelijk. Daarnaast help je het milieu ook een handje als je zoveel mogelijk bij één webwinkel bestelt. Zo kunnen we namelijk meer pakketten bezorgen met één ritje.

Tip 3

Volg jouw favoriete webshop via social media en de website. Zo blijf je op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.

Volg @hopmansfietsgigant via Instagram!

Tip 4

Kies voor bezorging bij een PostNL-punt als je niet thuis bent op de dag van bezorging en volg je pakket met track & trace in de PostNL-app.

De bezorging gaat gewoon door. Door drukte kan je post of pakket wel wat langer onderweg zijn. Houd daarom je zending via track & trace in de gaten of gebruik de PostNL-app. Soms zie je dat het bezorgmoment verschuift. Dat heeft alles met de drukte te maken. Onze klantenservice heeft dezelfde informatie als die je in track & trace of de PostNL-app ziet. We doen ons best alles zo snel mogelijk te bezorgen.
 
Bezorging in het buitenland
Internationale bestemmingen zijn soms moeilijk bereikbaar. Hier en daar leidt dat tot vertraging. Bekijk de actuele informatie over post- en pakketbezorging in het buitenland.
 
 
Wacht met bovenstaande informatie bekend dan ook zeker niet tot het laatste moment om uw bestelling te plaatsen in deze periode. Als u op tijd besteld, dan is er nog tijd voor enige vertraging in de aflevering, en heeft u alsnog op tijd uw mooie nieuwe spullen in huis voor Sinterklaas of kerst!
 
Product toegevoegd aan de verlanglijst
Product toegevoegd aan vergelijking

Om jouw bezoek aan onze website nóg makkelijk en persoonlijker te maken zetten we cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) in. Door verder gebruik te maken van onze website gaan we ervan uit dat je dat goed vindt.