Hoe werkt het bestellen

We hebben het bestelproces zo eenvoudig mogelijk gehouden. Mocht u desondanks toch problemen ervaren tijdens het bestellen, dan kunt u natuurlijk altijd even contact met ons opnemen.

Artikelen toevoegen aan uw winkelmandje

Door op de knop In winkelmandje te klikken voegt u een product toe aan uw winkelmandje. In het winkelmandje kunt u uw bestelling altijd nog wijzigen. Bijvoorbeeld het aantal een product te verwijderen. Klaar met winkelen? Klik dan op de knop Doorgaan naar afrekenen.

Vul uw gegevens in of login

Heeft u al eerder een bestelling geplaatst in onze webshop en heeft u een account aangemaakt? Dan kunt u direct inloggen met uw e-mail adres en wachtwoord. Bestelt u voor de eerste keer? Dan bepaalt u zelf of u een account wilt aanmaken om in het vervolg sneller te kunnen bestellen. Want ook zonder account kunt u bij ons gewoon online bestellen.

Bestelling controleren

Controleer uw bestelling zorgvuldig. Klopt er iets niet? Via het winkelmandje kunt u uw bestelling eenvoudig wijzigen. Is uw bestelling helemaal naar wens? Dan hoeft u alleen nog maar de gewenste bezorg- en betaalwijze aan te geven en te klikken op de knop Bestelling afrekenen.

Veilig afrekenen

Afhankelijk van de gekozen betaalwijze kunt u uw bestelling direct online betalen. In onze webshop kunt u veilig betalen via iDEAL, Bancontact/Mister Cash, Belfius Direct Net en een bankoverschrijving. Alle betalingen worden verwerkt door onze betaalpartner Mollie.

Bevestiging

Na het plaatsen van uw bestelling houden wij u per e-mail op de hoogte over de status en voortgang van uw bestelling. Dat begint met de bevestiging dat wij uw bestelling hebben ontvangen. U ontvangt ook een e-mail zodra uw bestelling ons magazijn heeft verlaten en u de zending online kunt volgen.

Veelgestelde vragen

Kan ik een product bestellen welke niet op de website staat?
Waarom moet ik soms inloggen om te kunnen bestellen?
Doen jullie aan gratis bezorging?
Kan ik een bestelling annuleren?
Hoe kan ik een kortingscode inwisselen?
Is het mogelijk om een uitverkocht product te bestellen?
Waarom zijn niet alle prijzen in de webshop openbaar?
Zijn alle artikelen in de webshop altijd voorradig?
Is het mogelijk om mijn oude fiets in te ruilen?
Hanteren jullie dezelfde prijzen in de winkel als in de webshop?