Service en garantie

Wij helpen u graag om nog meer plezier van uw bestelling te beleven! We zijn er niet alleen om een eventueel defect te verhelpen of om een servicebeurt te regelen, maar ook om u advies te geven over het gebruik van onze producten.

30 dagen bedenktijd

Bent u niet tevreden met uw aankoop? Bij Hopmans Fietsgigant kunt u een artikel binnen 30 dagen, zonder opgave van redenen, ruilen of retourneren. Binnen deze termijn kunt u het artikel rustig bekijken, beoordelen en passen.

Ruilen

Indien het artikel op zich wel voldoet aan uw wensen, maar u wilt liever een andere maat of kleur, dan zullen we dit uiteraard graag voor u in orde maken. Omdat al onze artikelen tegen de laagst mogelijke prijs worden geleverd, zijn we altijd genoodzaakt bij het opnieuw versturen van een nieuw artikel de geldende verzendkosten in rekening te brengen. Wij hanteren daarom géén omruil procedure, maar werken we met retourneren en opnieuw bestellen.

Indien u dus één of meerdere artikelen wenst te ruilen, dan kunt u deze eenvoudig retourneren, waarna we het aanschafbedrag binnen 5 werkdagen zullen crediteren en terugstorten op uw bankrekening. U kunt direct de nieuwe artikelen in de andere maat of kleur bestellen, zodat u zo snel mogelijk over de juiste spullen beschikt, zonder op de verwerking van uw retour te hoeven wachten. Vul vóór het retourneren altijd het retourformulier in.

Retourformulier invullen ›

Retourneren

Indien u na ontvangst van uw bestelling toch niet geheel tevreden bent met één of meerdere artikelen, dan is het uiteraard altijd mogelijk om deze te retourneren voor een ander type, een andere maat, of een andere kleur. U kunt er ook voor kiezen om het aankoopbedrag voor deze artikelen retour te ontvangen.

Uitgezonderd van het recht tot retourneren zijn de volgende type artikelen:

  • Speciaal op maat gemaakte of aangepaste artikelen
  • Onderdelen die duidelijk gebruikt en/of gemonteerd zijn
  • Gebruikte artikelen die om hygiënische redenen niet geruild kunnen worden
  • Producten waarvan een code of verzegeling is verbroken, zoals software en computers

Indien u één of meerdere artikelen wilt retourneren, dan kunt u dit melden via ons retourformulier. Dit kunt u vervolgens uitprinten en bij de retour te sturen artikelen in de doos meesturen.

Ruilen en retourneren ›

Veelgestelde vragen

Geen veelgestelde vragen gevonden in deze categorie.