Bestellingen

Kan ik een product bestellen welke niet op de website staat?
Ja, onze webshop bevat namelijk vooralsnog slechts een klein deel van het totale assortiment. Het kan dus voorkomen dat we het product dat u zoekt niet in onze webshop aanbieden, maar in de meeste gevallen alsnog dezelfde dag uit voorraad kunnen versturen. We sturen u graag binnen 1 werkdag een persoonlijke offerte per e-mail. U heeft dan ook de mogelijkheid om direct online te bestellen en te betalen. Hebben wij uw betaling op werkdagen (uitgezonderd op woensdag en nationale feestdagen) voor 16:00 uur ontvangen? Dan wordt deze dezelfde dag nog verstuurd met PostNL of klaargelegd in onze winkel in Bergen op Zoom.
Waarom moet ik soms inloggen om te kunnen bestellen?
De prijs die we voor sommige van onze producten hanteren, is voor sommige van onze leveranciers té scherp om openbaar in onze webshop te mogen gebruiken. Prijzen en de mogelijkheid om deze online te bestellen zijn wel direct zichtbaar wanneer u bent ingelogd. Hiervoor kunt u eenvoudig een account aanmaken via onze website. Na het aanmaken van een account wordt u direct doorgestuurd naar het product, ziet u de prijs en kunt u desgewenst alsnog direct online bestellen. Voor het aanmaken van een account vragen wij om uw e-mail adres. Uw e-mail adres wordt uitsluitend gebruikt voor het aanmaken van een account. Uw e-mail adres zal nimmer worden gebruikt voor andere doeleinden zoals bijvoorbeeld het vesturen van commerciële informatie en aanbiedingen. Uiteraard begrijpen wij dat het vervelend kan zijn om een account aan te maken. Geen probleem. Neem in dat geval gerust contact met ons op voor prijs- en bestelinformatie. We sturen u deze informatie graag per e-mail toe met daarbij de mogelijkheid om alsnog online te bestellen en te betalen. Zonder dat u een account hoeft aan te maken.
Doen jullie aan gratis bezorging?
Bestellingen met een waarde boven de € 100,- worden gratis verzonden binnen Nederland. Daaronder rekenen we € 7,50 verzendkosten. Bestellingen naar België hebben altijd € 10,- verzendkosten. In veel webshops wordt bij een minimum bestelbedrag de bestelling gratis bezorgd. Verzenden is bij deze webshops echter zeker niet gratis. Elk product wordt nagenoeg altijd een stukje duurder gemaakt, zodat de totale verzendkosten van de webshop over het totaal van alle bestellingen wordt verdeeld. Bij Hopmans Fietsgigant hanteren we een speciale prijsstelling, namelijk de laagst mogelijke prijs per artikel. Daarbij betaalt u alleen de kosten die gemaakt moeten worden om het artikel thuis of op een PostNL servicepunt te laten bezorgen. Bij andere webshops betaalt u deze kosten vaak ook, echter zitten de verzendkosten dan vaak al verrekend in de artikelprijs. Ondanks dat Hopmans Fietsgigant werkt met verzendkosten, zult u zien dat u door onze lage prijzen vrijwel altijd alsnog goedkoper uit bent dan bij andere webshops! Mocht dit een keer niet het geval zijn? Dan horen wij dat natuurlijk graag!
Kan ik een bestelling annuleren?
Heeft u een bestelling geplaatst en betaald, maar wilt u deze alsnog annuleren? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Zolang uw bestelling ons magazijn nog niet heeft verlaten, kunnen we uw bestelling eenvoudig annuleren. Is uw bestelling inmiddels verwerkt en verzonden? Dan kunnen we uw bestelling helaas niet meer annuleren. Uiteraard kunt u de bestelling wel weigeren aan de deur zodra deze wordt bezorgd. Uw bestelling komt dan automatisch weer bij ons terug.
Hoe kan ik een kortingscode inwisselen?
U kunt een kortingscode inwisselen via het winkelmandje. Let er bij het invoeren van de kortingscode op dat u geen vergissingen maakt. Klik vervolgens op de knop Kortingscode inwisselen. Zodra de kortingscode met succes is ingewisseld zal het te betalen bedrag direct verminderd worden met de korting.
Is het mogelijk om een uitverkocht product te bestellen?
Een uitverkocht product kunt u niet bestellen omdat we helaas niet altijd met zekerheid kunnen zeggen of een uitverkocht product gegarandeerd weer op voorraad komt.
Waarom zijn niet alle prijzen in de webshop openbaar?
De prijs die we voor sommige van onze producten hanteren, is voor sommige van onze leveranciers té scherp om openbaar in onze webshop te mogen gebruiken. Prijzen en de mogelijkheid om deze online te bestellen zijn wel direct zichtbaar wanneer u bent ingelogd. Hiervoor kunt u eenvoudig een account aanmaken via onze website. Na het aanmaken van een account wordt u direct doorgestuurd naar het product, ziet u de prijs en kunt u desgewenst alsnog direct online bestellen. Voor het aanmaken van een account vragen wij om uw e-mail adres. Uw e-mail adres wordt uitsluitend gebruikt voor het aanmaken van een account. Uw e-mail adres zal nimmer worden gebruikt voor andere doeleinden zoals bijvoorbeeld het vesturen van commerciële informatie en aanbiedingen. Uiteraard begrijpen wij dat het vervelend kan zijn om een account aan te maken. Geen probleem. Neem in dat geval gerust contact met ons op voor prijs- en bestelinformatie. We sturen u deze informatie graag per e-mail toe met daarbij de mogelijkheid om alsnog online te bestellen en te betalen. Zonder dat u een account hoeft aan te maken.
Zijn alle artikelen in de webshop altijd voorradig?
Uiteraard doen we onze uiterste best om onze getoonde voorraad in onze webshop zo actueel mogelijk te houden. Helaas kan het door de gelijktijdige verkoop in de winkel voorkomen dat artikelen onverhoopt toch niet voorradig blijken te zijn in de webshop. In dit geval zullen wij u direct verwittigen en een eventueel alternatief aanraden. Uiteraard heeft u ook de mogelijkheid om het bestelbedrag terug te laten storten op uw bankrekening.
Is het mogelijk om mijn oude fiets in te ruilen?
Aangezien wij alleen nieuwe fietsen verkopen, is het niet mogelijk om uw oude fiets bij ons in te ruilen.
Hanteren jullie dezelfde prijzen in de winkel als in de webshop?
Ja, bij Hopmans Fietsgigant betaalt u zowel in onze winkel als in onze webshop dezelfde prijs. Acties en speciale aanbiedingen kunnen wel verschillen, en daarmee uiteraard ook de prijs.

Bestelstatus

Geen veelgestelde vragen gevonden in deze categorie.

Betalen en factuur

Ontvang ik een factuur van mijn bestelling?
Ja, u ontvangt u een factuur in PDF formaat voor uw bestelling in onze webshop. Heeft u uw bestelling betaald via iDEAL, Bancontact of Belfius Direct Net? Dan ontvangt u de factuur binnen enkele minuten nadat u heeft betaald. Heeft u betaald via een overboeking? Dan ontvangt u de factuur zodra uw betaling is ontvangen en verwerkt.

Bezorgen en afhalen

Doen jullie aan gratis bezorging?
Bestellingen met een waarde boven de € 100,- worden gratis verzonden binnen Nederland. Daaronder rekenen we € 7,50 verzendkosten. Bestellingen naar België hebben altijd € 10,- verzendkosten. In veel webshops wordt bij een minimum bestelbedrag de bestelling gratis bezorgd. Verzenden is bij deze webshops echter zeker niet gratis. Elk product wordt nagenoeg altijd een stukje duurder gemaakt, zodat de totale verzendkosten van de webshop over het totaal van alle bestellingen wordt verdeeld. Bij Hopmans Fietsgigant hanteren we een speciale prijsstelling, namelijk de laagst mogelijke prijs per artikel. Daarbij betaalt u alleen de kosten die gemaakt moeten worden om het artikel thuis of op een PostNL servicepunt te laten bezorgen. Bij andere webshops betaalt u deze kosten vaak ook, echter zitten de verzendkosten dan vaak al verrekend in de artikelprijs. Ondanks dat Hopmans Fietsgigant werkt met verzendkosten, zult u zien dat u door onze lage prijzen vrijwel altijd alsnog goedkoper uit bent dan bij andere webshops! Mocht dit een keer niet het geval zijn? Dan horen wij dat natuurlijk graag!

Mijn Account

Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Vul uw e-mail adres in en u ontvangt binnen enkele minuten per e-mail een link waarmee u een nieuw wachtwoord kunt instellen.

Reparaties en werkplaats

Hoe kan ik een afspraak maken voor de werkplaats?
Omdat er bij een afspraak voor onderhoud altijd een aantal zaken besproken dienen te worden door de monteur, kunt u hiervoor het beste telefonisch contact opnemen met onze werkplaats via +31 (0) 164 – 233 725. Voor algemene informatie kunt u ook het contactformulier invullen.
Kan ik ook zonder afspraak langskomen met mijn fiets?
U bent uiteraard altijd van harte welkom! Vanwege de drukke planning is het helaas niet altijd mogelijk om een eventuele reparatie gelijk uit te voeren. Wilt u een afspraak maken? Bel dan rechtstreeks met onze werkplaats via telefoonnummer +31 (0) 164 – 233 725.
Wat zijn de kosten voor een onderhoudsbeurt?
Gezien het grote aantal verschillende fietsen en onderdelen, is een vast werkplaatstarief tegenwoordig niet eenvoudig vast te stellen. Ook zijn zaken als staat van onderhoud en leeftijd van de fiets van invloed op de prijs van een onderhoudsbeurt. U ontvangt van de monteur altijd voor de reparatie een goede inschatting van de te verwachten prijs, naar zijn beste kunnen. Mocht tijdens de werkzaamheden blijken dat er onverhoopt extra kosten naar boven komen, dan zal de monteur contact met u opnemen om dit te bespreken.

Ruilen en retourneren

Krijg ik bij het retourneren ook de verzendkosten terug?
Indien een complete bestelling retour wordt gezonden, zullen we uiteraard ook de in rekening gebrachte verzendkosten crediteren.
Wanneer storten jullie het geld terug bij een retournering?
Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen zullen wij de artikelen beoordelen en, indien akkoord, de creditering voor u in orde maken. Houdt u hierbij rekening met een verwerkingstijd van 5 werkdagen.

Service en Garantie

Kan ik een cadeaukaart van jullie ook online inwisselen?
Nee, helaas is het nog niet mogelijk om onze cadeaukaarten te gebruiken in onze webshop. Onze cadeaukaart is alleen te besteden is in onze fysieke winkel in Bergen op Zoom.
Product toegevoegd aan vergelijking